środa, 8 marca 2017

Śniadaniowe inspiracje 17

Tym razem mam dla was kolejny wpis z serii "Śniadaniowych inspiracji", w którym znajdziecie cztery propozycje na proste, słodkie śniadania. Myślę, że każdy z was znajdzie coś dla siebie.:)
Pierwszy pucharek zawiera pyszną owsiankę z dodatkiem banana oraz malin ze słoiczka, ugotowaną na mleku. Śniadanko ozdobiłam jogurtem naturalny, domową granolą i czekoladą z orzechami laskowymi.
Do garnka wsypujemy 50g płatków owsianych pełnoziarnistych. Dodajemy banana pokrojonego w plastry i czubatą łyżkę malin ze słoiczka. Wlewamy 3/4 szklanki mleka i owsiankę gotujemy aż do wchłonięcia płynu, co jakiś czas mieszając.


Kolejne śniadanko również przygotowałam na bazie płatków, ale orkiszowych, z dodatkiem owoców ze słoika, tym razem jagód. Dodałam też sporo wiórków kokosowych. Śniadanie podałam z jogurtem naturalnym i cynamonowymi płatkami Cenos.
Do garnka wsypujemy 50g płatków orkiszowych, łyżkę wiórków kokosowych i czubata łyżkę jagód ze słoika (jeśli używacie mrożonych, to możecie dosypać ich nieco więcej). Dolewamy 3/4 szkalnki mleka i gotujemy co jakiś czas mieszając, aż do wchłonięcia płynu.

Do przygotowania trzeciego śniadanka użyłam płatków gryczanych, które ugotowałam po prostu na mleku z dodatkiem cukru waniliowego. Podałam je z serkiem wiejskim, masłem orzechowym i domową granolą.
Do garnka wsypujemy 50g płatków gryczanych, łyżeczkę cukru waniliowego i dolewamy 3/4 szklanki mleka. Gotujemy przez kilka minut, aż do otrzymania pożądanej konsystencji.

Ostatnie śniadanko przygotowałam na bazie pełnoziarnistych płatków owsianych i kaszy manny. Mieszankę ugotowałam na mleku i dodałam do niej dużą kostkę gorzkiej czekolady. Na wierzch znów położyłam serek wiejski, masło orzechowe i żurawinę.
Do garnka wsypujemy 25g płatków owsianych, 25g kaszy manny. Dodajemy dużą kostkę gorzkiej czekolady, łyżeczkę brązowego cukru i dolewamy szklankę mleka. Gotujemy stale mieszając, przez kilka minut, aż do wchłonięcia mleka.

9 komentarzy :

  1. Wspaniałe pomysły, biorę wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądają zachęcająco,ale zestaw nr 1 najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie druga i trzecia wersja, to moje ulubione. Jestem maniaczką płatków owsianych na śniadanie. Już nic innego nie uwzględniam w swoim menu:) Dają energię, nie staję się szybko głodna, do tego wyregulowały mi się wypróżnienia! ;) Dość istotny aspekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałości! Ja, bym zjadła wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Muszę spróbować jak najszybciej. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanko z płatków gryczanych, z masłem orzechowym i granolą to jest nasze wymarzone menu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie śniadanka to jak deser... można podawać w cukierniach i kawiarniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanka śniadań na słodko, ale prezentują się wybornie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka