poniedziałek, 7 września 2015

Placuszki jaglane

W ubiegłym roku, kiedy jeszcze nie prowadziłam bloga, dość często przygotowywałam placuszki jaglane. Później przez długi czas ich nie robiłam, a dzisiaj odświeżam przepis i dzielę się nim z wami.
Jeśli nie macie rano zbyt dużej ilości czasu, kaszę jaglaną możecie ugotować wieczorem, a rano wymieszać ją z resztą składników i smażyć. Mąkę ryżową oczywiście możecie zastąpić pszenną, żytnią czy orkiszową, według gustu.

Składniki na 16 sztuk:
  • 100g kaszy jaglanej
  • 2 banany
  • 2 jajka
  • łyżka cukru waniliowego
  • 40g mąki ryżowej
  • proszek do pieczenia
Kaszę jaglaną gotujemy z bananami, na 1,5 szklanki wody przez około 15 minut.
Gdy będzie gotowa dodajemy do niej jajka, mąkę ryżową, proszek do pieczenia i cukier waniliowy. Całość mieszamy łyżką, aż do uzyskania jednolitej konsystencji.
Placuszki smażymy na przykład na oleju kokosowym lub suchej patelni.
Smacznego:)

6 komentarzy :

  1. Nie wiemy czy już o tym pisałyśmy ale kiedyś maiłyśmy zrobić jaglane ciastka a w efekcie wyszły nam podobne placuszki xD I tak były pyszne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zrobić takie w sobotę, ale w efekcie wyszła mi jaglana jajecznica (i tak przepyszna :p), a Twoje wyglądają idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te placuszki są wspaniałe! Mimo że mam dystans do kaszy jaglanej, przekonały mnie o jej uniwersalności. Przepis na szóstkę z plusem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie uwielbiam kaszę jaglaną i smakuje mi ona w każdym wydaniu;)
      Cieszę się, że placuszki ci posmakowały!:)

      Usuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka