piątek, 4 grudnia 2015

Śniadaniowe inspiracje 11

Byłam bardzo zdziwiona patrząc na datę publikacji ostatniego wpisu z serii "Śniadaniowych inspiracji"- 16 sierpnia. No nieźle. Wydawało mi się, że to było tak niedawno;)
Jako pierwszą prezentuję wam pyszną kaszę orkiszową, którą ugotowałam na mleku z dodatkiem trawy cytrynowej. Na wierzch nałożyłam serek wiejski i świeżą gruszkę.

Kolejną propozycją jest manna przygotowana ze sporą ilością ogródkowych malin ze słoiczka. Podana z serkiem wiejskim i bananową granolą.

Płatki jaglane na mleku z dodatkiem kakao i banana są pysznym śniadaniem na ostatnią chwilę. Gotują się dosłownie kilka minut. Zjadłam ją z serkiem wiejskim (znowu:D), orzechami i świeżym bananem.

Mój faworyt, czyli płatki żytnie ugotowane na mleku z cukrem waniliowym. Podane z serkiem wiejskim i gruszkami z patelni (obraną i pokrojona gruszkę wrzuciłam na patelnię, podlałam niewielką ilością wody, dosypałam brązowy cukier i dusiłam do miękkości).

Na sam koniec mam dla was pyszną kaszkę kukurydzianą z puree dyniowym, już ostatnim w tym sezonie, i połową banana. Ugotowałam ją oczywiście na mleku, a podałam z serkiem i granolą.

5 komentarzy :

  1. Wpraszam się na śniadanie :) u mnie zawsze tylko kanapka i kanapka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystki wygląda przepysznie, ale wizualnie najbardziej podoba mi się kaszka kukurydziana z dyniowym puree - kolor ma cudowny to dania, smak podejrzewam, że również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężki wybór, ale stawiam na trójkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serek wiejski do takich śniadań nam też bardzo pasuje :) Ta dyniowa najbardziej nas kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje, ostatnia podoba mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka