wtorek, 22 grudnia 2015

Mąka z cieciorki

Bardzo lubię używać w kuchni mąki z cieciorki. Jeszcze nigdy nie spotkałam jej w stacjonarnym sklepie, więc przygotowuję ją samodzielnie. Zajmuje to zaledwie kilkanaście minut.
Do tej pory opublikowałam trzy przepisy z udziałem mąki z ciecierzycy: chleb, naleśniki i ciastko bananowe.




Cieciorkę prażymy na patelni, aż zacznie wydzielać charakterystyczny zapach. Na pewno go poczujecie. Gdy wystygnie mielimy ją partiami w młynku do kawy lub blenderem.
Mąkę przechowujemy w słoiku lub plastikowym pojemniczku.

8 komentarzy :

  1. Sama nie mieliłam, ale kiedyś kupiłam i bardzo mnie rozczarowała :/ Czuć w niej było jakiś metal...

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy już gotową mąkę z cieciorki ale jeszcze nie wiemy do czego ją zużyjemy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam kiedyś tak mąkę z kaszy gryczanej jak nie mogłam takiej kupić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam kiedyś tak mąkę z kaszy gryczanej jak nie mogłam takiej kupić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych, radosnych, spędzonych w gronie najbliższych, świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak robie wszystkie mąki :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka