sobota, 13 lutego 2016

Śniadaniowe inspiracje 12

Jeśli nie macie pomysłów na pierwszy, poranny posiłek, to świetnie trafiliście, bo mam dla was kolejną porcję śniadaniowych inspiracji;)
Pierwszy pucharek zawiera kaszę jaglaną ugotowaną na mleku z dodatkiem maku i banana. Śniadanko podałam z niezastąpionym serkiem wiejskim i kiwi.


Moim ostatnim pysznym odkryciem są płatki quinoa. Proponuję wam ugotować je na mleku, z dodatkiem brązowego cukru i cynamonu, i podać je z jogurtem greckim, jabłkiem oraz orzechami włoskimi.

Równie wyśmienitym pomysłem na śniadanie jest kasza owsiana przygotowana na mleku z trawą cytrynową i stewią (można zastąpić ją cukrem). Świetnie pasuje do niej jogurt naturalny, czekolada, rodzynki i orzechy włoskie.

Dzisiejszą ostatnią inspiracją jest kasza kukurydziana ugotowana na soku pomarańczowym i mleku, podana z serkiem wiejskim, rodzynkami i migdałami.

9 komentarzy :

  1. Wszystko wygląda pysznie, ale pierwsze co zrobię to będzie ta jaglanka z makiem i bananem - jestem pewna, że powstanie coś cudownego z tych składników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To śniadanie zdecydowanie jest moim faworytem, smakuje cudownie;)

      Usuń
  2. Mniam! Ja zawsze mam ogromny problem ze śniadaniami i kończy się na kanapce w biegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są zacne ale pierwsza propozycja nas uwiodła :D
    Piękne zdjęcia prawdziwych deserów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne to śniadanko. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne i smaczne, nie wiem czy umiałabym zdecydować się na jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności :-) ja ciągle robię takie różne kombinacje :-) kasze i płatki :-)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka