niedziela, 21 grudnia 2014

Śniadaniowe inspiracje 3

Przygotowałam dla was kolejną porcję śniadaniowych inspiracji. Jak zawsze będzie smacznie, kolorowo i zdrowo;)

Pierwszym śniadankiem była dwukolorowa kasza jaglana. Na spodzie znajduje się warstwa jasna, a na wierzchu z dodatkiem kakao. Na jaglanką położyłam soczystą brzoskwinkę.
Do garnka wsypujemy 50g kaszy i łyżeczkę cukru waniliowego. Dolewamy 200-250ml mleka i gotujemy przez 15 minut. Połowę kaszy przekładamy do pucharka, a do pozostałej części dosypujemy płaską łyżeczkę kakao, mieszamy i nakładamy do pucharka.

W pucharku znajduje się kasza kukurydziana ugotowana z dodatkiem maku i podana z domowym powidłem jabłkowym, kostką gorzkiej czekolady i żurawiną.
Do garnka wsypujemy 50g kaszy kukurydzianej, łyżeczkę cukru i łyżeczkę maku, Dolewamy 200ml mleka i gotujemy przez 15 minut, co jakiś czas mieszając.

Bardzo prostym i smacznym śniadankiem jest również ryż na mleku. Ja wybrałam biały, bo gotuje się najkrócej, ale możecie zastąpić go innym. Po ugotowaniu nałożyłam na niego banana i domową granolę.
Do garnka wsypujemy 50g ryżu i łyżeczkę cukru. Dolewamy szklankę mleka i gotujemy do jego całkowitego wchłonięcia.

Na koniec coś bardzo prostego. Jest to kasza kukurydziana gotowana na mleku z cukrem waniliowym. Na wierzch pokroiłam słodziutkiego banana i gorzką czekoladę.
To śniadanie była niezwykle nieskomplikowane, a podbiło podniebienie mojej mamy;)

Do garnka wsypujemy 50g kaszy kukurydzianej, łyżeczkę cukru waniliowego i dolewamy 200-250ml mleka. Gotujemy przez 15 minut.

2 komentarze :

  1. Bardzo smaczne pomysły. Ja od niedawna zastępuję kaszę jaglaną płatkami jaglanymi. Smakują niemal identycznie, a są dużo szybsze i łatwiejsze do przygotowania. Jeżeli chodzi o Twoje inspiracje, to sprawdziłam pierwsze trzy wersje - są super. Co do kaszy manny, jestem przekonana, że to delicje i szkoda mi zwykłego poranka na takie rozpieszczanie. Zostawiam na niezwykłą okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolejne śniadanka ci smakowały:)
      Płatków jaglanych jeszcze nigdy nie jadłam, ale jak najszybciej to nadrobię;)

      Usuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka