niedziela, 2 sierpnia 2015

Sałatka owocowa z melonem

W ubiegłym tygodniu kupiłam słodziutkiego melona miodowego. Leżał w koszyku z owocami i nie bardzo wiedziałam co z nim zrobić. W końcu stwierdziłem, że nie będę kombinować i zrobię prościutką, orzeźwiającą sałatkę owocową. Melona przekroiłam na pól. Wyjęłam ziarna i wydrążyłam część miąższu, a jego resztę wraz ze skórką wykorzystałam jako miseczki. Wyglądały ślicznie. Oprócz miąższu z melona użyłam brzoskwiń, nektaryny, winogron i bananów, a całość polałam słodkim, waniliowym custardem.



Składniki na trzy porcje:
  • melon miodowy
  • 3 brzoskwinie
  • nektaryna
  • 2 banany
  • kilkanaście winogron
  • custard
Melona kroimy na pól, wyrzucamy nasiona i wydrążamy większość miąższu . Kroimy go w kostkę i wrzucamy do miski.
Brzoskwinie, nektaryny i winogron również kroimy.
Banany obieramy i siekamy na plasterki.
Wszystkie owoce mieszamy w dużej misce. Sałatkę przekładamy do miseczek. Przed podaniem polewamy ją custardem.
Smacznego:)

6 komentarzy :

  1. Pyszna musiała być z takich składników. No i sposób podania sprawia, że wygląda jeszcze smaczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie sałatki owocowe mogłabym jeść cały czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze zjadam melona łyżeczką, ale może następnym razem zmobilizuję się i zrobię taką sałatkę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw zjadłam sałatkę, a później resztę melona łyżeczką;)

      Usuń
  4. Melony nas nie urzekają. Zdecydowanie wolimy innej struktury owoce (oprócz arbuza :P).
    Ale taką sałatkę i tak chętnie byśmy zjadły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię melony. W sumie, to uwielbiam wszystkie owoce;)

      Usuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka